mengapa jalan begitu berliku?
mengapa jalan begitu berliku? mengapa jalan begitu berliku tak pernah pasti apa menunggu di balik kabus usah gusar mematah harap tanamkan yakin di pintu semangat usah berpaling dari jalanmu atur...
Bahasa dalam puisi memiliki keupayaan untuk melahirkan imej pemikiran yang jelas. Bahasa dapat menghasilkan gambaran visual yang nyata dan ...
Home » Archives for October 2014
October 31, 2014 Mimbar Kata
mengapa jalan begitu berliku? mengapa jalan begitu berliku tak pernah pasti apa menunggu di balik kabus usah gusar mematah harap tanamkan yakin di pintu semangat usah berpaling dari jalanmu atur...
October 31, 2014 Mimbar Kata
SEKOLAH BERPRESTASI TINGGI (SBT) OBJEKTIF MENGANGKAT KUALITI SEKOLAH-SEKOLAH YANG TERBAIK: Meningkatkan kualiti pencapaian institusi pendidikan melalui peningkatan tahap autonomi dan akauntabiliti,...
October 31, 2014 Mimbar Kata
What Is The Secret Behind Successful Students? By Alma Dzib Goodin Academic Director, Centro de Asesoria y Tutorias en Linea When you dig a little deeper into the student experience,...
October 31, 2014 Mimbar Kata

tidak jauh darimu, aku menunggu - buat anak-anak yang menduduki STPM SPM dengan apa lagi ingin kukatakan sebagai tanda bagaimana aku ingin selalu berada di dekatmu dalam waktu kau sedang...
October 30, 2014 Mimbar Kata

telah tiba ketikanya segala yang menjadi impi dan harap menemui garis perjuangan akhir segala usaha dan jerih payah bertahun segala ikhtiar dan upaya dari segala kerah akal, latih...
October 29, 2014 Mimbar Kata
Roket Ke ISS Meletup 29 Oktober 2014 Antares meletup hanya enam saat sebaik ia dilancarkan pada pukul 6.22 petang waktu tempatan. CAPE CANAVERAL: Roket angkasa lepas komersial, Antares...
October 29, 2014 Mimbar Kata
Percubaan SPM Kesusasteraan Melayu Elektif Negeri Kedah Bahagian Satu [40 markah] Jawab semua soalan. 1. Ambil golok di atas puan, Hendak berakait ke Kuala Kedah; Usah dijolok sarang tebuan, Badan...
October 28, 2014 Mimbar Kata

DBP nafasi teater kanak-kanak Oleh Ladin Nuawi 28 September "Kami akan sentiasa memberi dorongan, kerjasama dan sokongan yang padu demi pembangunan dan pemerkasaan kesusasteraan kanak-kanak khususnya...

