Segmen Bloglist Percuma Di Blog 3 Dalam 1 (Sesi June 2013)

Salam 1 Malaysia! Harap korang sihat & happy selalu :)

Segmen Bloglist Percuma Di Blog 3 Dalam 1 (Sesi June 2013)
Perdana Menteri Malaysia

Terlebih dahulu, anda kena tahu:-

Kenapa nak jadi bloglist?

&

Apa itu backlinks?


Kenapa nak jadi bloglist?



Jawapan saya simple, setelah anda menjadi Bloglist Blog 3 Dalam 1..


Korang akan dapat Backlinks daripada Blog ini ---> Backlink yang bagus akan memberi anda traffic yang power ---> Traffic yang power akan meningkatkan jumlah % CTR / CPM / CPC dalam DASHBOARD iklan nuffnang / komli yang anda sertai. Means di sini anda akan jana lebih banyak wang! (Nanti kaya share-share la dengan saya ok? Hehehe!)




Apa itu backlinks?


Backlinks adalah URL sesebuah website / blog yang tersimpan di website / blog orang lain

Apa manfaat backlink?

Semakin banyak backlink semakin tinggi pageviews blog / website anda

Segmen Bloglist Percuma Di Blog 3 Dalam 1 (June 2013)

Cara dapat backlink yang paling mudah adalah dengan menggunakan Widget Bloglist yang tersedia dalam dashboard blogspot anda.

Segmen ini buang masa? Ko saja yang untung!!!

TIDAK SAMA SEKALI! Segmen ini adalah win win situation (sama-sama untung) kerana...


Saya akan letak link blog peserta dalam Bloglist saya 


So semua sudah jelas bukan?



Kalau korang nak sertai Segmen ini, cuma 1 sahaja yang saya harapkan iaitu:-


Berlaku jujur.

Maksudnya disini, saya letak URL blog korang dalam bloglist korang pun kena la jujur & letak kembali URL blog saya 




Apa yang korang kena buat sekarang adalah



Copy code di bawah ini dan letak dalam ruangan HTML post anda.

&

Letak url: http://blog3dalam1.blogspot.com/ ke dalam bloglist anda


Simple + Fast bukan?


Setelah selesai 2 perkara di atas tolong letak link penyertaan anda di sini:-



Klik link ini --->

Senarai peserta Segmen Bloglist Percuma Di Blog 3 Dalam 1 (Sesi June 2013)


Comments

Post a Comment