Contest : Blog Bertuah 2013


 Berkesempatan singgah di blog Ceritera Cik Bubu.
Ada contest yang menarik dan teringin pula untuk menyertainya
Blog yang berkonsepkan hitam merah ini begitu menarik dan merangkul pandangan
dan saya menjadi pengikut dan peminat dari jauh.
Followers : 118   Like : 46

Mengapa saya menyertai contest ini?

Pertama, saya sedaya upaya merangka blog saya agar
terkemas , tersusun , teratur dan tercantik ( konsep 4T)
dengan menggunakan warna-warna yang sederhana, susun atur blog yang kelihatan kemas dan rapi, aturan huruf yang sederhana, dan pentingny kelihatan cantik untuk ditatap sepanjang berada di laman saya.
Saya percaya, konsep 4T terbaik untuk menjadikan blog yng mesra pengunjung dan yang utama
berinformatif buat pengunjung
Kedua, konsep blog saya adalah 
bertinta sastera, berdakwat bahasa
dengan menampilkan lakaran intisari blog yang berkisar pada
sastera dan dunianya
terutama kepada pelajar yang masih bertungkus lumus
untuk menghadapi SPM dan STPM.
Sebagai blog yang untuk rujukan, konsep mudah diakses, tersusun, kemas dan
cantik menjadi  keutamaan. 
Pengunjung pula tidak merasa kerugian untuk singfgah, kerana ada sesuatu yang bermanfaat
di sini.
Ketiga, biarlah saya jelaskan dengan serangkap pantun di bawah :
berjalan-jalan di pagi selasa
angin menderu dingin udara
bertinta sastera berdakwat bahasa
memugar ilmu buat semua

Kalau berminat, tekan banner untuk sertai...
Hanya itu dari saya
Mimbar Kata

Comments

  1. done review belog ni..hee..http://comey-comeyblog.blogspot.com/2013/02/review-5-blog-yang-bertuah.html

    ReplyDelete
  2. salam,singgah sini dari segmen yg sama^^

    http://izyanyancinnamon.blogspot.com/2013/01/contest-blog-bertuah-2013.html

    ReplyDelete
  3. asslmkm..maaf ye saya terlewat balas kunjungan.. saya datang dari segmen yang sama.. ^_^
    goodluck.. :)

    ReplyDelete
  4. As salam kenal. dah follow awak.

    Saya terjah dari segmen yang sama.

    Jemput ke blog saya.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete

Post a Comment